duminică, 24 octombrie 2010

Insingurare

Azi am avut un accident
M-a lovit un gand sinistru
Se facea ca eram un porumbel
Iar aripile imi erau frante
Inainte de-a invata sa zbor
Azi am avut un accident
Se facea ca eram un inger
Iar aripile imi stateau sa imi cada
Si m-am ingrozit
Azi am avut un accident
Se facea ca eram un nor razlet
Si fulgerul m-a lovit
Despicandu-ma in doua jumatati egale
Azi am avut un accident
Se facea ca am invatat sa visez
Dar visul meu a displacut atat de mult
Si am fost invatata sa-l frang
Azi am avut un accident
Caci am aripa fanta,
Caci am uitat sa visez
Inspaimantata am deschis ochii
A fost doar un vis
24.10.2010-Insingurare-scrisa de mine alaturi de tine

3 comentarii:

  1. Frumos!!!
    Scrisa de tine, alaturi de mine?

    Suntem uneori alaturi de cei care nu sunt constienti de prezenta noastra.

    Alteori ne plictisim sa asteptam ca persoana de langa noi sa fie cum vrem noi. Dar de fapt, ar trebui sa o apreciem, pentru ceea ce este, nu pentru ceea ce vrem noi sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori departarea nu inseamna nimic.
    Alteori, apropierea e cea care desparte.
    Important e ca inimile sunt surori, ca simt, ca vad, ca bat in acelasi ritm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imaginea cu ingerul speriat ca aripile ii stateau sa cada mi-a adus in minte un cerb care sta sa isi schimbe coarnele. Cred ca si el e speriat , prima data, dar apoi e mai mandru de podoaba care ii creste mai falnica si mai frumoasa.
    Cred ca si tu, ca inger, trebuie sa depasesti frica si sa te bucuri de o pereche de aripi mai frumoase.
    Apoi...
    era doar un vis.
    Si visele trec...
    si raman doar amintiri... frumoase

    RăspundețiȘtergere