duminică, 10 aprilie 2011

Prima iubire

Prima iubire


Cand m-am indragostit pentru prima data? Cred ca am facut-o foarte de timpuriu, eram in clasa intai, el era coleg cu mine, randul al doilea, banca a treia.

Nu am fost un copil frumos in adevaratul sens al cuvantului, eram un fel de ratuisca cea urata si mai eram si grasuna, eram cea ce se numeste acuma un fel de fata buna la toate, care pt a primii privilegiul de a sta la masa cu cei alesi , trebuia sa faca tot felul de servici.

Clsa intai, am intrat in clasa, dar tineam ochii in pamant, poate din cauza soarelui, poate din cauza timiditatii, cine poate stii. Dar cand i-am ridicat, am dat cu ochii de el.

Era un baiat slabut, mic de statura, cu o claie de un blond spalacit, dar ceea ce mi-a ramas in minte pt tot restul vieti au fost ochii, neasemuit de albastri.

Apoi rand pe rand au intrat in viata mea barbai ce aveau cu ei un bagaj inconfundabil par blond si ochi albastri

Era indragostit de Ana, colega mea de banca, era subtire, ca un lujer de floare, era artista, desena flori si cai si munti si ape, eu nu stiam sa fca nimic.

Ma durea atentia pe care i-o acorda colegei mele, iar eu primeam doar cate un zambet amical.

Vroiam sa-i strig "nu vezi ca nu te iubeste, nu o interesezi, esti unul dintre cei multi"

"eu te iubesc si nimeni nu te va iubi ca mine"

Am privit cu jale la acea dragoste copilareasca pe care mi-as fi dorit-o si eu, dar eu nu am avut privilegiul sa stau la masa celor alesi, pentru ca eram altfel.

L-am iubit timp de opt ani, in tacere scriindu-i poezii si imaginand povesti fara sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu