vineri, 2 septembrie 2011

Clipe suspendate

Florile de migdal s-au scuturat , dar amintirea lor a ramas inca treaza in sufletul meu, creand suspine si lacrimi fara voie.

Adesea m-am intrebat , de ce tin atat de mult la aceasta amintire, ce rascoleste ea?Floarea migdalului incepuse sa sangereze, picuri mici se prelingeau de-a lungul petalelor ei.

Barbatul cu ochi de ghiata, s-a oprit pentru un moment in viata mea, daruindu-mi clipe ce le-am inchis intr-o cupa cu vin rubiniu.

Am ridicat cupa, privind la jocul luminilor, lumina creea forme si culori nemai vazute, iamgini de vis si clipe de cosmar..

As vrea sa plec, Andrei i-am spusi-barbatului ochi de ghiata, as vrea sa plec departe de tine si de toate durerile!.

Unde vrei sa pleci?, m-a intrebat barbatul cu ochi albastrii, pierzandu-si lucirea aceea de ghiata.

Ramai aici langa mine, ramai langa tot ceea ce iubesti, ramai aici, caci multi avem nevoie de tine, de taria zambetului tau.

L-am privit surprinsa, un moment, un moment ce a ramas suspendat in timp.

Mi-am dat seama cat de multe sperante, pusese in vorbele lui, ii simteam durerea , deznadejdea, se agata de mine, ca de un punct de sprijin, se lega prin fire nevazut. Dar eu nu vroiam acest lucru, nu vroiam sa devin sediul sperantelor lui.

M-am abandonat pt o secunda in bratele sale, o clipa, o secunda un ceas, mi-as fi dorit sa dureze o vesnicie acea secunda, dar eram constienta in acelasi timp ca nu se poate.

Ne-am continuat drumul in directii paralele, nestiind daca ele se vor mai intersecta vreodata. Daca vom privii impreuna cupa de vin rubiniu, daca vom mai culege flori de migdal, daca.... timpul a ramas suspendat.

Un comentariu:

  1. Flori de migdal,
    cad in jurul tau ca o ninsoare.

    Florile de migdal,
    arunca luciri sangerii.

    Florile de migdal,
    plang si rad in acelasi timp.

    Florile de migdal,
    plang cu lacrimi de sange.

    Florile de migdal,
    rad si te-nvaluie in puritatea lor.

    Florile de migdal...

    RăspundețiȘtergere