joi, 1 septembrie 2011

momente

Fiecare zi este un nou inceput, fiecare zi este o noua provocare, fiecare zi, este unica.

Asta noapte n-am trezit in jurul orei 2 si am scris, lasand lacrimile sa spele durerile sufletului meu, un suflet chinuit si haintuit, cam asa mi-as putea descrie sufletul, un suflet singur si flamand.

Dupa ce am scris, m-am rugat la Dumnezeu sa nu ma lasa , sa nu ma lase prada mortii, caci simteam ca mor, ca ma sting. De trei luni incoace simt ca ceva nu imi da voie sa ard, asemeni focului din mine, flacara fiid tot mai mica si pe cale de a se stinge.

De fapt banuiesc cine este acea privire reea care ma pandeste din umbra, asteptand orice semn de slabiciune , pentru a sarii si a ma sfasia.

Mi-am amintit , ca intr+un colt de dulap mai pastreyz o sticla cu aghiama mare, veche de sapte ani, de foarte multe ori am apelat la remediul asta cand era fetita mea mica.

Am luat din apa sfintita si mi+am spalat fata, care incepea sa arda, apoi am stropit , facand semnul crucii si brusc ca prin minune mi+am revenit, durerea care ma apasa de luni de zile incetase.

Acuma stau si ma uit in urma, ca si alte lucruri stranii mi s-au mai intamplat, de cand ma aflu in acest loc, care poarta o puternica energie negativa.

Adevarat este ce se spune, ca omul sfinteste locul si nu locul pe om.

este vorba despre servieu, este un loc in care s-au adunat foarte multe energii negative, prea multa durere si suferinta s-a strans, am simtit de mai mult timp acest lucru, dar pluteam intr-o ceata, o ceata deasa pusese stapanire pe mintea mea si nu am putut sa vad.

Asa se intampla, cand este vorba de tine, nu iti poti da seama si nu poti realiza ce se intampla.

Totul a inceput in iunie, cand slavim si cantam copilaria,

Obiectiv- determinarea unui numar, destul de mare de copiii sa paraseasca Falticeniul de buna voie si sa plece la Radauti, unde s-a deschis un asezamant religios, pentru o anumita categorie de copiii, cu un anumit specific, sa fie pana intr-o anumita varsta, sa fie frumosi si sanatosi, sa nu aiba cumva vre-o alienare mintala.

Am avut senzatia ca suntem la targ si ne alegem oile , asta e buna sa traiasca , asta e bolnava si trebuie sacrificata. Am refuzat categoric sa particip la aceasta mascarada, de doi bani, in care erau in joc sufletele copiilor. Am plans amarnic pentru ei, trei zil;e si trei nopti m-am perpelit, rugandu-ma si sperand intr-o minune, iar la sfarsitul celei de-a treia zi, mi s-a aratat calea, ceea ce trebuie sa fac si cum ii pot sprijini si ajuta.

Disperati copiii m-au inconjurat si m-au intrebat, ce se intampla doamna, va rog spuneti-ne adevarul, toti ne mint si unul ne spune una si altul ne spune alta, stim ca dumneavoastra, sunteti sincera cu noi si nu ne-ati mintit niciodata oricat de crud si de dureros a fost totul.

M-am vazut dintr-o data investita cu o putere si aveam o misiune extrem de importanta de dus la bun sfarsit.

Atunci, cred ca afost momentul in care s-a declansat totul.

Lucrez la casa de copiii, actualmente serviciile Alternative de tip Familial , dar parca s-au scurs 10, am incaruntit, dar am invatat sa lupt cu indarjire pentru ceea ce cred si sa merg inainte indiferent de riscuri si de consecinte. Am invatat ca ma aflu in acest loc pentru un anumit scop si ca nu intamplator am fost trimisa aici.

Va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu