marți, 25 octombrie 2011

Domnul meu!

Te iert domnul meu!
Te iert pentru ca mi-ai patruns in suflet,
Scormonind si cautand ceva
Ceva ce fusese atat de bine ascuns,
Incat nici eu nu stam ca exista.

Te iert domnul meu!
Pentru clipa de visare,
Pentru ora de dor,
Pentru ceasul de iubire.

Te iert domnul meu!
Pentru ca m-ai invatat sa visez.
Pentu ca am invatat ,ca visele se pot implini

Te iert, domnul meu
Pentru serile in care
M-ai lasat sa tanjesc
Pentru noptile in care ,
M-ai invatat sa tes,
O broderie de vise

Te iert, domnul meu
Pentru tivul ingust , al respectului de sine
Care a necesitat o ajustare
Refugiindu-ma in munca
Uitand ca sunt singura

Te iert, domnul meu !
Pentru ca in loc sa creez vise ,
Am creat profile psihologice.
Incercan sa intru in lumi neumblate,
In care urlau, lupii albi .

Te iert, domnul meu!
Pentru decolteul generos al vorbelor tale

Daca ai fi aici, domnul meu ...
Te-as invita la dans,
Ne mai tinand cont de eticheta si de reguli.
Te-as invita la dans,
Uitand petru ce trebuie sa te iert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu