marți, 14 decembrie 2010

Oare ce e iubirea?


Cine mai stie ce inseamna iubirea? A cunoaste a iubi! Caricatura jalnica a unor timpuri demult apuse.
Am iubit o data, doar o data Si intr-o dimineata m-am trezit cu ochii plini de
lacrimi, cu sufletul sfasaiat de doruri
Ai plecat! Si atunci mi s-a facut frica, frica de timp, frica de mine, frica de singuratate.
Priveam nesfarsite rasarituri si apusuri rosiatice, iar inima mea se golea, se golea incetul cu incetul. Se golea de mine , de tine.
Am incercat sa te iubesc in vis printre lacrimi si soapte.
Am incercat sa te strang in brate, dar bratele imi atarnau vlaguite pe langa trup
Am incercat sa zambesc, poate ziua mi-ar fi devenit mai senina
Dar cerul era inorat si soarele disparuse! Oare unde disparuse?
Disparuse departe...departe, atatde departe incat am fost nevoita sa chem forta naturii si sa o rog, sa o implor, sa ma lase sa gasesc sorele.
Dar natura a fost cruda si neanduratoare.
Soaele a disparut departe..departe, poate acolo unde se aflau
si pescarurii albastrii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu