marți, 14 decembrie 2010

Codrul



Mi-as fi dorit sa zburam impreuna/ sub un clar de lumna/sa stam la izvoru, care susurand si tot indemnand/Sa vina la adapat ciute aramii si cerbii mii/Sa se adape incet din clarul izvor/unde am plans cu dor/Pe o floare sangerie/Ce mi-ai dat-o mie/Ca sa imi fi iubit/Intr-o luna mai/Iar Crai nou rasare, ca un mandru soare/Luna ne zambea/Soarele sedea, nitel mai incolo/Si tot ne privea/sa ne asatamparam dorul/Ca ne-am tot iubit/Pana s-au sfarsit si s-au nimicit/Luna si luceferi,/ Cerul si pamant/ Cu un duiosul cant/Il susura izvorul/Cand in crang cu dorul/ stau si-mi amintesc/Ciute aramii si flori pe campii./ Cerbii incoronati de strabuni lasati.

dedic aceasta poezie unei persoane foarte importante din viata mea prietenei mele Oana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu