vineri, 17 decembrie 2010

Oare ce inseamna iubirea? Grea intrebare sau mai exact nu putem sa ne exprimama in cuvinte si mai presus de toate nu ne-o putem imagina aceasata iubire. Pur si simplu nu incercam sa ne gandim. Este o impotenta psihologica. Ne autosabotam singuri, punandu-ne, baraje si limite, ridicand ziduri de aparare in jurul nostru, autosugestionandu-ne ca daca nu e asa si pe dicolo, ca daca nu corespunde nu stiu carui tipar, nu vom putea iubii.

Iubirea nu alege, ea exista pur si simplu, face parte din noi, din mine din tine, tot ce tebuie sa facem este sa ii dam drumul sa zboare. Numai ca noua barbati , femei...ne este frica de esec, ne etse teama ca vom fi respinsi, ne este teama ca vom fi judecati, ne este frica pur si simplu, o frica inexplicabila de necunoscut. Si tocmai acest necunoscut ne atrage.

Imi amintesc, cat de teama mi-a fost, cand pentru pentru prima data am ajuns la adapostu indoielnic al asternutului din patul primului barbat din viata mea, mi-a fost teama sa nu fiu respisa adoua zi, apoi daca as fi fost respinsa, mi-a fost teama sa nu fiu judecata si iubirea mea sa fie luuata drept altceva, apoi mi-a fost teama de judecata celor din jur. Si toate astea existau in mintea mea!

Si totusi am riscat, riscul mi s-a parut atat de atractiv, era ceva cu totul nou pentru mine, atunci am avut prima izbucnire de libertate,.

Dupa ani si ani mi-am dat raspunsul. Nu iubirea, nu atasamentu sau potrivirea a doua trupuri, ci nevoia de cunoastere, de a descoperii, de a simtii, de a lua contact, de a ne contopi.

Si totusi nu descoperirea celuilat se produce, ci descoperirea noastra, descoperirea celor mai profunde substraturi ale fiintei tale. Atuci dai frau liber impulsurilor, dai voie sa arda focul ce zace mocnit in tine. Atunci nu iti mai este frica.

Suntem indoctrinati, ca nu este voie, ca nu este voie decat dupa ce...dupa ce vom fi siguri ca nu vom fi dezamagiti. Aceste doctrine socio-cultureo-morale ne limiteaza, ne amenita cu focul iadului, punand frau dezvoltarii noastre ca oameni, ca indivizi

Iar cand scapam din lantul care ne-a tinut amar de ani, intre aceste limite, devenim mult prea liberi, dar nu intelege aceasta libertate, nu cunoastem termenul , pur si simplu ne este teama de ea si fiecare o intelege in felul sau propriu si caracteristic si incep sa experimenteze libertatea esecului

Cum poate iubi o femeie? Se doreste a fi o carte care sa ofere o serie de raspunsuri la intrebari nerostite, nerostite pt ca inca nu am invatat aceasta arta, nu am invatat sa ne cunoastem, nu ne cunoastem din rusinea de a nu fi judecati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu