duminică, 19 decembrie 2010

Proiecte


zilele trec una dupa alta, acesta este mersul fires al lucrurilor, noi ocazii si noi oportunitati se arata la orizont, un proiect pe care il aveam demult in minte a inceput sa se contureze.
Am inceput sa imi scriu cea de-a treia carte despre cum poate iubi o femeie, poarte nimeni nu si-a pus o astfel de intrebare. Eu insa o fac zi de zi, ceas de cias de ceas. Ma intreb de unde are atatea resurse , unde le gaseste, pt a iubii si pt a oferi dragoste.
Femeia este cea mai minunata creiatie a lui Dumnezeu, nu spun acest lucru pt ca sunt femeie.
Femeia este sarea si piperul pamantului, femeia poate face tot ce isi propune, numai de un lucru nu este ea capabila, sa isi cunoasca valoarea.
De ce am inceput sa vorbesc despre femei, pentru ca cea de-a treia carte am sa o dedic femei, in general.
Imi doresc sa fie o carte mai altfel decat tot ce am citit pana acum, o carte inedita, captivanta, inciatanta.
Am cunoscut multe femei minunate in viata mea, femei care si-au lasat amprenta personalitatii lor, asupra evolutiei mele.
Poate cei care veti citii acesta postare ma veti considera feminista, poate si putin misogina, nu sunt, cu toate dovezile duc spre asta. Dar asta simt ca trebuie sa fac si o voi face, cu riscul de a fi judecata, blamata, condamnata.
E usor sa judeci, cand habar nu ai despre ce este vorba. Eu va dau acesta libertate de a o face.
In fine ce va fi va fi, eu trebuie sa scriu si sa impartasesc
Imi spunea o data un prieten ca barbatii se feresc de femeile puternice si mai ales daca au si o atitudine nonsalanta.
Dar oare ce vor barbatii? O gasculita mica si prostuta, care sa le arate ca ei sunt gansacii cei mari si tari?
Oare cum trebuie sa fie o femeie, ca sa fire apreciata?
Oare cum trebuie sa fie o femeie ca sa fie dorita?
Oare cum trebuie sa fie o femeie ca sa fie iubita?
Oare de ce barbatii trebuie sa fie cei care aleg?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu