sâmbătă, 28 mai 2011

Arta de a fi!

S-a creat o mentalitate eronata, in jurul nostru al psihologilor, suntem o categorie noua pe piata munci si ne sitaum undeva intre doctori si popi
Da, suntem o categorie noua de oameni ai munci, o breasla noua si in continua formare si ca tot ce este nou, suntem priviti cu reticenta.
Nu cred ca as putea da o definitie a ceea ce inseamna psiholog, as putea spune cum simt eu ca ar trebu sa fie un psiholog.
Psihologul...! E un om ,in primul rand, un om care te ajuta,in al doilea rand, sa nu intelegeti acum ca acest ajutor ar fii , ca va da solutia la probleme, el este acolo pentru tine, te insoteste, nu te lasa sa fii singur.
Din cate mi-am putut da eu seama, singuratatea este marea problema , marea cauza.
Pana si Dumnezeu a dat pe Pamantul acesta cate doua exemplare din fiecare specie, asemanatoare, ca sa nu fie singure. Nici omul nu ar trebuii sa fie singur si sa traiasca in cuplu, in comunitate, numai ca realitatea ne ofera si altceva si pentru acest altceva am aparut noi, psihologi.
Si la ce te ajuta psihologul?,ar putea intreba cei curiosi.
Te ajuta, sa tegasesti pe tine, te ajuta sa iti gasesti capacitatea de a iubii si de a ierta, precum si puterea de a merge mai departe.
Dar nu ma voi lansa intr-o pledoarie a ceea ce inseama psiholog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu