duminică, 22 mai 2011

Despre nimic



Oare ce as putea scrie in 4 minute, caci doar atat mi-a mai ramas pana sa incep o noua zi!
Totul este calculat la minut, la secunda, la miime de secunda, timpul trece atat de repede si este atat de pretios incat vreau sa fructific cat mai bine cele 4 minute ramase pana sa incep sa ma pregatesc pentru o noua zi.
Uite deja s-a scurs un minut si jumatate si eu nu am spus inca nimic concret, ceva valoros pentru cititorii mei, care or fii acei cititori!
Toata viata mi-am dorit sa scriu, visul meu cel mai drag, visul copilariei mele a fost sa devin scriitoare. Poate unii ar rade de mine, pentru ca nu mi-am integrat anumite reguli gramaticale, ei si ce, nu ma deranjeaza acest lucru, pentru asta exista critici sau corectori si nu am de gand sa le iau painea de la guar pt a arata ca sunt o persoana corecta din punct de vedere gramatical.
Prefer greslile gramaticate in locul celor morale, am avut o confruntare pe aceasta tema si pt ca sunt si ma consider o persoana corecta , uneori prea corecta si din aceasta cauza mai pierd din cand in cand , scazand in ochii celor din jurul meu, bine ca nu scad in proprii mei ochi.
Dar era vb de confruntare, de etica si deontologie, am castigat.
Suna a lauda tot ce am scris mai sus, poate este sau poate este o relatare scrisa a proprei mele valori .
Stiu cat de important este sa fiu corecta in tot ceea ce fac si mai stiu ca estista si reversul medaliei si mai stiu ca cu ce maina dai , cu aceiasi mana primesti.
Imi este dor sa scriu, mi-am dorit sa devin un bun scriitor, asa cum mi-am drit sa devin un bun psiholog, cele doua roluri se impletesc si se imbina armonios, iar una fara alta nu se poate-iarasi un dezcord gramatical
Pana data viitoare... sa aveti parte de i zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu