luni, 30 mai 2011

Carnavalul mastilor





Un carnaval al mastilor, o parada! Asa incepe orice sfarsit, cu "A fost o data" sau "Pe vremea aceeia...cand".



Am mai avut parte de inceputuri si de sfarsituri si sunt obisnuita, sunt pregatita, menirea mea in acest loc a luat sfarsit, iar misiunea mea o data incheiata , eu trebuie sa plec.



Da am sa plec si plec cu inima usoara, ca am facut si am actionat in conformitate cu ea, mu m-am lasat purtata de orgolii si castiguri desarte, poate dintre toti eu am castigat cel mai mult, am castigat dragostea si aprecierea acestor copii, mi-am castigat un loc sigur in inima lor si ca poate ma vor uita, peste o luna sau doua, dar ecoul cuvintelor si gandurilor mele le va ramane adanc intiparit in suflet, am obtinut ce am vrut, am vrut doar sa nu fiu uitata. Am vrut doar ca urma trecerii mele sa ramana intiparita in nisipul timpului.



Dar sa nu devin melodramatica, nu imi sta in fire.



Gata s-a sfarsit, poate va mai dura o luna sau doua sau poate trei, poate va mai fii un post ludiu, dar totul a luat sfarsit, Si stii cand se sfarseste? Cand omori in sufletul omului idealurile si visele, cand il fortezi sa isi plece grumazul, doar pentru simplul fapt ca tu, cel de dincolo de marele birou de mahon ai puterea. Cand il faci sa devina o masina tacuta, care rugineste sub povara cuvintelor nespuse



Nu imi voi pleca grumazul in fata nimanui, oricare ar fii consecintele, cand voi face acest lucru imi voi pierde dreptul de a te privi in ochi.



Gata s-a sfarsit, ne imbratisam, ne pupam , lunadu-ne la revedere cu promisiunea ca poate ne vom mai suna. DA...poate la sfantul asteapata!



Timp de 10 luni m-am trezit cu speranta ca e un nou inceput. Timp de 10 luni de zile am stiut ca pot muta muntii din loc si i-am mutat. Numai ca urma ramasa se va vedea deabea dupa plecarea mea.



Astazi pentru prima data in 10 luni de zile m-am trezit cu senzatia sfarsitului. Si totusi timpul meu deabea acum incepe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu