miercuri, 13 iulie 2011

Abea dupa proba iti dai seama cat de curajos esti



Da, se spune ,ca sunt o persoana curajoasa! Recunosc imi plac provocarile, imi place sa traiesc intens fiecare zi, fiecare experienta.

Observ, ca imi este din ce in ce mai greu sa vorbbesc , sa scriu, chir sa si povestesc, ceva s-a schimbat in mine, profund si irevocabil.

Am devenit mai tacut, o data ce cei din jurul meu au invatat sa vorbeasca, am devenit mai rezervata, in timp ce cei din jurul meu au devenit expansivi, am devenit poate mai inteleapta, in timp ce cei din jurul meu au invatat sa creasca.

Zilele trecute, cineva, persoana insemnata, mi-a spus ca am ceva tare in mine, ca pot sa depasesc anumite limite, ca pot sa fac anumite copromisuri, imi vine si sa rad. Afirmama anterior ca sunt o persoana care nu fac copromisuri, nu stiu daca e bine sa le spun compromisuri. Gandindu-ma ami bine asa e, nu prea fac, actionez in conformitate cu ceea ce simt si gandesc, nu am putut sa fac ce mi-au dictat altii.

Viata a fost buna cu mine, trimitandu-ma acolo unde trebuie, in momentele care au fost favorabile evolutiei , scotandu-mi in cale oamenii care sa ma ajute.

As putea spune ca sunt un om norocos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu