sâmbătă, 2 iulie 2011

Dincolo de bine, dincolo de rau




Cu ochii inchisi, orbecaiam in noaptea sufletului meu, ca o pasare ranita, aveam aripa franta si credeam ca am sa mor, imi asteptam moartea in tacere, dar totusi am continuat sa merg.


Din genunile sfarsitului de lume ai aparut tu, ajutandu-ma sa ma vindec, invatandu-ma ce inseamna noi, m-ai invatat ce inseamna sa zbori.


M-ai invatat ca sensul cuvantului e relativ, ca de foarte multe ori aproape poate insemna departe, iar ca depare poate insemna aproape.


Am mai invatat ca oamenii nu trebuie sa fie mai fericiti decat zeii, iar lumina lor nu trebuie sa fie mai puternica decat a soarelui.


Timpul e relativ si iluzoriu, iubind dincolo de cuvinte, dincolo de aparente, dinv=colo de bine, dincolo de rau.


Iubirea e simpla, dar omul o complica, vaduvind-o de tot ce are ea mai de pret.


De multe ori m-am intrebat ce inseamna iubirea!?


Am invatat-o departe ca sa te simt aproape. Dar zeii au fost maniosi, aruncandu-ne unul intr-o lume, iar celalalt , in alta lume.


Incet incet timpul s-a scurs, zi dupa zi, ceas dupa ceas, an dupa an....eu aici, tu acolo, niciodata noi, vorba cantecului.


Am ramas doua umbre, doua urme in nisipul amintirii, sapandu-ne numele in inima timpului.


Povestea pare trista si soarta pare de asemenea potrivnica celor doi indragostiti, numai ca nu e asa, povestea are finalul pregatit pt fiecare in parte.


E adevarat, nu au reusit sa fie doi, asa cum au visat, in nopti fara stele si zile fara sfarsit, dar au reusit sa isi traiasca visul de iubire la care visam cu toti.


Sunt momente in viata, cand unul o ia in stanga, iar celalalt in dreapta, sunt momente, cand ne doare amarnic si suferimm si sangeram si credem ca e sfarsitul si credem ca nu vom mai putea.


Au fost nenumarate momentele in care am murit in amurguri sangeri, ca sa pretuiesc fragezimea rasaritului. Murim , ne nasteri, asa e viata asta o sucesiune de nasteri si morti, pana invatam sa traim.


Am pastrat amintirea ta, inchisa adanc in suflet, dincolo de bine, dincolo de rau, dincolo de minciuna, dincolo de adevar, dincolo de sacru, dincolo de profan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu