miercuri, 3 august 2011

Concluzii

Am scris , cu o placere deosebita, mi-a fost dor sa scriu si mi-a lipsit mult, recunosc am facut insemnari zilnice, dar sunt foarte succinte, mi-am noatat ideea , care sa ma ghideze in formarea puzzelului , construind imaginea.Mi-am dorit sa scriu, mi-am dorit sa pot infatisa si sa port cititorul in lumi fantastice, sa ii ofer o alta viziune asupra vietii si realitatii, mi-am dorit sa resemnific si uite ca visele mele au prins contur, materializandu-se. Ajugand si eu la concluzia ca puterea gandului este atat de mare incat putem muta muntii din loc.

Noaptea se lasa si mos Ene vine si pe la genele mele, imbiindu-ma sa ma afund in bratele somnului si cu speranta ca maine voi cotinua si cu mai multa inspiratie imi doresc in primul rand mie- Somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu