miercuri, 24 august 2011

Proiectia

Scriu de dragul de a scrie!

Am scris mult prea mult timp despre trecut, despre cat de important a fost el in viata mea, pentru ca datorita acestui trecut, eu sunt ceea ce sunt.

Am retrait trecutul, intorcandu-l pe toate partile, traind in lumi demult uitate, caci mintea noastra nu are capacitatea de a retine, de a rememora, asta nu inseamna ca suntem ignoranti sau uituci, cred ca la fel s-ar fii intamplat si la mine, de nu as fii trait atat de mult in afara evenimentelor.

Eram in afara acestor evenimente cu toate ca de multe ori eu eram actorul principal.

Da !!! asa e viatea e o imensa scena, iar noi actorii care ne jucam spectacolul vietii.

Ce vreau eu in seara asta este sa imi iau la revedere de la trecut, de la tot ce a fost si sa ii multumesc. Astazi vreau sa multumesc trecutului ca a existat, astazi vreau ca trecutul sa ramana trecut. Astazi vreau sa privesc pentru ultima data inapoi si vreau sa o fac zambind.

In noaptea asta vreau sa visez caravane nesfarsite , care cutreiera desertul Sahara, iar eu vreau sa fiu un calator ce motaie sprijinit de cocoasa, superbei camile Kama.

Minunatul exemplar a fost candva un fluture galben, un fluture ce traieste doar o zi

Vreau sa incep sa visez , m-am surprins in ultimul timp visand cu ochii deschisi, savurand fiecare picatura de liniste si desfatare, gustand din fructul interzis a prezentului.

Din zi in zi, fara sa imi dau seama , imi fixez noi obiective, fac calcule si numar zilele pana la momentul X, cu toate ca habar nu am ce imi va rezerva ziua de maine, deja ma prioectez in viittor.

Oare ce imi doresc sa imi aduca viitorul?

Demult cu ani in urma , cand inca nici nu stiam pe ce lume traiesc si in ce galatie a sufletului ma aflu, mi-am dorit sa fiu cea mai buna in domeniul meu de activitate, am mucit din greu, spunandu-mi cu indrajire ca trebuie sa fiu cea mai buna, sa le arat eu cine sunt.

Mi-am aratat mie, cine sunt, ca pot, ca am reusit sa imi depasesc limitele, ca pot sa fiu cine vreau daca ajung sa imi doresc.

Acum imi doresc doar liniste si o putere infinita de a termina ce am inceput si sa incep de unde am terminat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu