marți, 30 august 2011

Trairi

Astazi imi este ceva mai bine, dupa ce aproape trei luni de umblat prin labirintul sufletului meu, ma simt ceva mai bine, mai limpezita, parca , bruisc s-a luminat totul.

Am crezut ca am scapat de durere si de suferinta, ca pot sa inving totul, ca pot sa razbesc, dar nu a fost asa, dupa cum spuneam sunt singura in lupta, simt ca nu ma sprijina nimeni

In fiecare seara cand inchid ochii, ma rog la Dumnezeu doar sa imi dea putere sa merg mai departe pe drumul pe care am apucat-o, nu am cerut nimic, doar claritate si putere de a vedea dincolo de aparente,

M-am implicat, punand in joc toate fortele creative si noncreative pt a face ceea ce trebuie si ceea ce e corec.

Am izbandit, dar cu ce pret!

Forta mi-a slabit, nu mai am putere sa ma prind de viata. Nu voi murii asta e clar.Tanjesc din ce in ce mai mult. Mu nai rad cum radeam odinioara. Ma simt vlaguita si slabita.

Pana data viitoare va imbratisez pe toti, toti ce care cititi gandurile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu