miercuri, 3 august 2011

Forta dorintelor noastre pozitive ne va duce acolo unde trebuie

Da, recunosc sunt o fire mai romantica, unii ar putea spune ca sunt cu capul in nori, eu as putea spune ca este doar o iluzie, dar nu vad nimic rau , in a fi romantica. Romantismul este o trasatura pe cale de disparitie! dar ce imi veni acum sa vorbesc de romantism si de suflet!?

Si totusi ce inseamna a fi romantic? Inseana a avea acea disponibilitate sufleteasca de a picta pe panza vietii in culori, a nuanta si a vedea frumusetea lucrurilor, de a le resemnifica.

De ce spuneam ca aceasta deconectare si stare de plutire, undeva departe de realitatea imediata si cruda este doar o iluzie?!

Cine s-a intrebat vreodata ce se ascunde dincolo de zambet, e drept depinde si de zambet!?

Recunosc , putini, dincolo de zambet se ascunde o intreaga istorie de viata, o intreaga epopee, un cosmar , transformat in vis frumos si toate astea depind de puterea de a spera si de credinta.

Cat am fost plecata, desprizandu-ma de prozaicul prezent, am ctit si pe langa "Aventurile lui Serlok Holms", am mai citit "Efectul Umbrei", despre partea noastra intunecata si care pune stapanire pe noi acaparandu-ne si sujugandu-ne.

Efectul acestei umbre, unde in prima instanta se ascund trairile noastre refulate, frustrarile si angoasele, fricile si temerile si incapacitatea de a fii autentici si in primul rand cea mai mare dintre toate este teama de moarte.

Cu fiecare zi care trece, murim cate putin si incetul cu incetul, de fiecare data cand suntem deziluzionati si tradati in asteprile noastre si inspecial in iubire, iarasi murim si tot asa mai departe. Recunosc , forta viala este data de dragoste, de iubire, de capacitatea de a darui, fara sa astepti nimic in schimb.

Dragostea este o traire elevata, rafinata, dar coborandu-ne mai in jos pe scara evolutiei, stau pulsiunile, pulsiunea sexuala, de a fii impreuna, de a atinge, de a simti, la nivelul pielii, de a simtii organic.

Starea de indragosteala este doar o aparenta, vremelnica si inselatoare, strea de indragostire tine doar de faza pulsionala a formarii unui cuplu, apoi intervine atasamentul, obisnuinta si in final depndeta. Toate aceste stari si trairi si sentimente, tin intr-u catva de amintiri, de amintiri ascuse cu dibacie in umbra noastra. Si poate ca firesc s-ar intreba cineva, si de ce au fost ascunse? Pentru ca au aparut moravurile si principiile, pt ca ne-am dezvoltat si am invatat sa purtam masti, pentru ca am invatat sa ne fie teama, pentru ca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu