marți, 14 iunie 2011

Doua variante



Au reanceput insomniile! Oare cand se va sfarsi? Imi doresc din nou acel somn odihnitor, acea liniste, care am pierdut-o demult.

Ieri am avut o zi grea, mult prea incarcata emotional. Aparent ai spune ca sunt un om caruia nu ii pasa, par o femeie dura, puternica, care reuseste sa treaca peste tot si peste toate, par o femeie rece, imi vine si mie sa rad cand ma caracterizez si totusi nu este asa, asta o pot spune numai cei care ma cunosc cu adevarat.

Dar mi-am asumat aceasta aparenta, ascunzandu-mi partea sensibila si usor de lovit. Sunt OK, daca ar fi cineva interesat sa ma intrebe, sunt foarte Ok

Ieri am simtit cum sufletul mi se despica in doua, nu am mai simtit demult aceasta durere, vie, ca lama unui cutit, care aluneca incet, cu precizie peste inima , despicandu-mi fiinta in doua. Am ramas socata pentru cateva momente, naucita, m-am simtit debusolata, am privit in pamant, pentru a ascunde mica lacrima care s-a ivit in coltul ochiului.

Se spune ca nu e bine sa te implici emotional, mai ales cu oamenii cu care muncesti, copii, in cazul meu.

Nu as putea spune ca am fost dezamagita, mi-am dat seama ca lovitura nu imi era mie adresata, ci mamaei lui, care-l abandonase. Lovea maternitatea in tot ce are ea mai scump.

Sunt momente in care lovim in cei apropiati, in cei care tin la noi, pentru a ne razbuna , pe cineva , care ne-a facut sa suferim in trecut. Vazand suferinta celui lovit, ne simtim mai bine, parca mai satisfacuti, ne hranim din suferinta lor.

Asa si acum, a lovit in mama si cum singura mama, in acel moment eram eu, lovitura m-a atins.

L-am iertat, caci e doar un copil, un copil fara noroc.

Insomnia nu imi da pace, atat de mult as vrea sa dorm sa uit, dar uite ca nu pot.

Se spune ca nu e bine sa te implici emotional si mai ales cu oamenii care lucrezi, in cazul meu copii, dar e imposibil sa nu o faci, sa nu oferi tandrete si un strop de iubire si intelegere.

Se spune ca atunci cand nu primesti , cand o nevoie a ta nu este satisfacuta, ai doua variante:fie de inchizi intr-un cub de ghiata si nu mai lasi sa te afecteze nimic, blocandu-te; fie sa oferi, ceea ce nu poti primi, oferind iti satisfaci pe jumatate acea nevoie stringenta, care poate fi chiar sursa ta de energie.

Un comentariu: