miercuri, 1 iunie 2011

Dincolo dcolo de...




De o bucata de vreme am simtit cum oamenii ma priveau, intr-un mod diferit, as putea spune chiar ciuadt, oare ce li s-a intamplat sau poate mi se intamplase mie!?




Intre rau si bine, intre viata si moarte, intre minciuna si adevar, intre iubire si ura , nu este decat un pas, un gand, o strafulgerare, o sclipire de umanitate, este pasul numit capacitatea de a alege, posibilitatea de a decide, liberul arbitru, cred ca ar trebu sa fim recunoscatori pentru acest dat.




Timpul si orele nopti sunt inaintate, iar somnul imi da tarcoale. Deci pe maine.




Maine a venit, ne apropiem cu pasi repezi de sfarsitul lunii, ba chiar putem sa spunem ca am intrat in luna , care marchiaza, mijlocul anului, timpul trece, de nu ai timp sa ii numeri clipele , trece si nu se mai intoarce. Cand esti tanar, nu simti aceasta curgere nebuna a timpului, dar cum inaintezi prin viata prin timp incepi sa ii simti curgerea.




Sunt tanara, am doar 33 de ani, stiu, este un an de cotitura in evolutia mea umana, este un an cand urmele pe care le lasa pasul meu in nisipul timpului sunt mai adanci .




Uneori devin mult prea constienta de mine, mult prea constienta de rolul pe care il joc in viata celor din jur si asta ma secatuieste de energie , iar atunci cand ma simt secatuita , scriu, scriu mult si prost, incercand sa ma regasesc intre cuvinte si ganduri, intre realitate si visare, intre aparente si oglinzile paralele, ce le am mereu alaturi de mine, ochii celor din jur.




Ieri am avut o zi plina, incarcata din punct de vedere emotional, dar poate alta data voi povestii despre semnificatia zilei de ieri, sunt intamplari prea recente, mult prea dureroase, caci , precum am spus sunt momente cand ma identific, ma contopesc cu celalalt, cel din fata mea.




Eu sunt un om al cuvintelor, al cuvintelor , transmise prin viu grai, al cuvantului scris, sau a non cuvintelor (ceea ce numim a fii limbajul trupului).




"Cuvintele sunt paznici vigilenti in labirintul schimburilor intime, cuvintele ne pot ajuta sa nu cadem si sa ne pierdem in ne-diferentiere. Caci stim. orice existenta se construieste printr-o succesiune de identificari si mai ales diferentieri si asta se intampla pentru a accede la propria noastra identitate"- Jaquies Salome




Astazi am scris prost, prost pt cei din jur, dar bine pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu