marți, 14 iunie 2011

Puterea de a investi.



O revolutie in felul nostru de a fi, nu poate incepe decat din interior-Stanly Clavel

Foarte greu mi-am dat seama ca nu am acea putere de a face oamenii fericiti sau nefericiti, foarte greu si destul de tarziu mi-am dat seama ca nu sta in puerile mele, ca nu am aceasta energie magica, cu care suntem indoctrinati inca din frageda pruncie. Devenind astfel raspunzatoride fericirea/nefericirea celui de alaturi.

Parca am mai scris candva despre fericire, dar atunci eram mai tanara si vedeam intr-un alt mod fericirea. Fericirea ca orice alta traire, pe parcursul vietii noastre, se structureaza si restructureaza, functie de constientizarea propriului Eu.

Fericirea sau nefericirea este o chestiune subiectiva si tine de fiecare individ in parte. Uneori folosim drept scuza pe cel de langa noi, investindul cu abilitatea de a ne face fericiti sau nefericiti, daca suntem fericiti, e OK, dar daca suntem nefericit, ridicam degetul acuzator si spunem "din cauza ta!".

In fiecare clipa fiecare individ, isi construieste propria experienta prin gandurile sale, investindu-le cu o putere energetica proprie..

Numai ca multi nu stiu asta, nici eu nu am stiut-o si cred ca nici nu vroiam sa o stiu, a fost ceva mai profund decat aceasta vointa de a nu stii. Dar ceea ce m-a determinat pe mine de a devenii un om constient de mine si de propriile mele trairi, o voi povestii cu o alta ocazie.

Cand investim pe cineva cu fericirea sau nefericirea noastra, facandui partasi, complici, transmitem vibratia gandurilor noastre prin cuvinte.

Cuvantul , este ceea ce spunem, ceea ce gandim, ceea ce suntem, el este expresia universului nostru interior.

Cuvintele noastre ne reflecta intentiile. Cuvintele au o putere creativa foarte mare. Dar daca ne-am constiientiza aceasta putere am avea grija ce vorbim, cum vorbim si ce vorbim.

Ultima data cand am investit pe un barbat cu fericirea mea, am facut-o la un nivel nonverbal, sperand ca il voi face fericit si ma va dorii in preajma sa, dar cand l-am investit cu suferinta mea am facut-o la nivel verbal, hranidu-i orgoliul ranit cu durerea de a fi parasita.

Mult mai tarziu am inteles ca lucrurile stau cu totul altfel, dar pana sa inteleg m-am simtit mizerabil de nefericita.

Un comentariu:

  1. Cuvantul...hmm

    Cuvant insemna mult pentru ca, multi uita, Cuvantul=Logosul

    Dumnezeu a facut lumea prin Cuvant.

    La inceput era Cuvantul, cuvantul era la Dumnezeu si Dumnezeu era Cuvantul....ehe, multe se dezleaga daca stii asta.

    In cuvintele tale vei fi judecat...

    Limba mic madular este dar multe rele poate sa faca... cu cuvantul.

    RăspundețiȘtergere